fbpx
Wróć do realizacji

System nadzorujący sprzedaż cementu

Bezpłatna konsultacja
| Klient
| ZAKRES USŁUG
Wdrażanie nowych technologii
|

Kim jest klient?

Schenck Process jest światowym liderem na rynku technologii pomiarowych. Opracowują innowacyjne rozwiązania w zakresie ważenia, dozowania, transportu technologicznego, przesiewania, automatyki i filtracji powietrza. Koncentrują się na potrzebach klientów i wspierają ich przez cały cykl życia produktu.

Wyzwanie, przed którym stanęliśmy

Zadaniem było stworzenie dla cementowni Lafarge kompletnego systemu nadzorującego sprzedaż cementu oraz monitoringu pojazdów od chwili złożenia zamówienia po wyjazd załadowanego pojazdu z cementowni w celu optymalizacji procesu. Wyzwaniem stała się integracja systemu z obecnymi programami, a także opracowanie mechanizmu odpornego na warunki panujące w cementowni.

Wprowadzone rozwiązania

Zapewniliśmy rozwiązania programistyczne, projekt i produkcję elektronicznych oraz cyfrowych modułów systemu. Specjalistyczna aparatura pomiarowa, automatyka przemysłowa i niezbędne urządzenia zostały dostarczone przez Schenck Process.

Rezultaty

Proces przejazdu pojazdów po terenie zakładu został znacząco usprawniony, poprawiano także procesy związane ze sprzedażą i załadunkiem towaru, minimalizując w ten sposób błędy w wydawaniu towaru. Nasz kompleksowy system prowadzi i wspiera klienta cementowni, już w chwili pojawienia się w biurze sprzedaży. Ogromnym ułatwieniem stały się karty zbliżeniowe, które usprawniają cały proces zamówienia i skracają go do kilku kroków:

1. Zapis szczegółów zamówienia oraz przekazanie ich klientowi cementowni
2. Umożliwienie wjazdu na teren zakładu
3. Odczytanie zapisanych danych w terminalach umieszczonych np. na wózkach widłowych
4. Skompletowanie i załadunek zamówionych materiałów
5. Ważenie załadowanego pojazdu na podstawie wartości wynikającej z listy zamówionych produktów
6. Wydanie dokumentów WZ
7. Umożliwienie wyjazdu z terenu zakładu
8. Zatrzymanie karty przez terminal i zamknięciu operacji sprzedaży

Podsumowanie

Dzięki powstałemu systemowi cały proces został zoptymalizowany, skróciliśmy czas obsługi, zautomatyzowaliśmy przebieg realizacji zamówienia i prowadzimy klienta od chwili złożenia zamówienia, aż po wyjazd załadowanego pojazdu z cementowni.