fbpx

O
nas

Firma INQUEL od 1994 roku zajmuje się projektowaniem i produkcją zaawansowanych urządzeń elektronicznych i systemów informatycznych oraz ich wzajemną integracją. Pomagamy rozwijać się naszym klientom poprzez zastosowanie zaawansowanej technologii z obszaru elektroniki i informatyki. Prawdopodobnie nawet o tym nie wiedząc spotykasz się na co dzień z produktami, których sercem są tworzone przez nas rozwiązania… Grzejniki dotykowe w domu, zabawki sterowane aplikacjami mobilnymi, termowizyjne systemy zliczające w centrach handlowych, atomowe wzorce czasu w elektrowniach, rozproszone systemy zegarowe w teatrach to tylko kilka przykładów naszych projektów. Chcesz z nami współtworzyć niesamowite produkty? Zapraszamy

Rozwijaj się z nami

WYSŁANIE APLIKACJI

Pracownik Działu HR oceni Twoją aplikację pod kątem zgodności z wymaganiami stawianymi w ofercie (doświadczenie zawodowe, wykształcenie, kwalifikacje). Z kandydatami spełniającymi w największym stopniu nasze oczekiwania, skontaktujemy się w celu umówienia rozmowy kwalifikacyjnej, będącej pierwszym etapem rekrutacji na dane stanowisko.

REKRUTACJA

Podczas rozmowy będziesz mieć okazję nie tylko na zaprezentowanie swojej osoby, ale też na dokładne zapoznanie się z oczekiwaniami oraz zadanie pytań dotyczących pracy na danym stanowisku.

PRZEDSTAWIENIE WARUNKÓW ZATRUDNIENIA

Po pozytywnym „przejściu” wszystkich etapów rekrutacji czeka Cię rozmowa na temat warunków zatrudnienia. Niezależnie od wyników rekrutacji w przeciągu 2 tygodni od rozmowy otrzymasz informację zwrotną.

Wypełnij formularz




    STANOWISKO

    Młodszy specjalista ds. zakupów i zaopatrzenia
    Umowa o pracę / Praca od zaraz / Pełny etat / Praca stacjonarna /
    Tryb wypłaty miesięczna /

    Dni pracy:

    poniedziałek – piątek / Godziny pracy: 8:00-16:00

    Twój zakres obowiązków:

    • Zakup materiałów niezbędnych do realizacji zleceń produkcyjnych
    • Pozyskiwanie oraz analizowanie ofert handlowych
    • Współpraca z obecnymi dostawcami oraz szukanie nowych dostawców
    • Negocjowanie warunków handlowych z dostawcami
    • Przeprowadzanie odpraw celnych dla towarów importowanych
    • Wprowadzanie danych do systemu CDN XL
    • Optymalizacja kosztów zamawianych materiałów [powtórzenie z negocjowania]
    • Współpraca z różnymi działami firmy

    Nasze wymagania:

    • Doświadczenie w pracy w dziale zakupów
    • Doświadczenie w dokonywaniu zakupów w Chinach
    • Samodzielność, umiejętność zorganizowania własnego dnia pracy wg priorytetów
    • Zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
    • Skrupulatność
    • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz wg wymagań jakościowych i terminowych dla projektów

    DODATKOWE ATUTY:

    • Znajomość systemu CDN XL
    • Znajomość środowiska Microsoft 365
    • Doświadczenie w branży komponentów elektronicznych

    To oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie
    • Klarowną ścieżkę kariery i możliwość awansu dla zaangażowanych
    • Szkolenia
    • Partnerskie relacje, niekorporacyjną kulturę organizacji
    • Brak dress code’u